Proje planında; gerçek doğa koruyucularından dördüncüsü olarak belirlenen "Fareler" ile ilgili araştırma-inceleme çalışması; proje üyesi öğrenciler tarafından genel ağda güvenli arama motorları ve siteleri(Google, Türkçe Vikipedi vb.) kullanılarak, "Youtube" den seviyeye uygun belgeseller ve çizgi filmler izlenilerek, fareler ile ilgili şarkılar dinlenip söylenilerek ve proje üyesi öğrencilere tarafımca rehberlik yapılarak tamamlandı. Daha sonra, tarafımca: Millî Eğitim Bakanlığı'nın "EBA(Eğitim Bilişim Ağı)" sisteminde "Fareler" ile ilgili oluşturulan tartışma bölümüne proje üyesi öğrenciler, araştırma-inceleme sonuçlarını yazdılar. En sonunda; proje üyesi öğrenciler, EBA sisteminde diğer arkadaşlarının "Fareler" ile ilgili araştırma-inceleme sonuçlarını incelediler, bu paylaşımlara yorum yapıp beğenide bulundular.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Fikret ARMUTCU-Rize/Kalkandere Atatürk İlkokulu
Proje üyesi öğrencilere, projeye katılımlarından ve katkılarından dolayı, tarafımca "Katılım Sertifikası" hazırlanıp teslim edil...

-
Proje planında; gerçek doğa koruyucularından ikincisi olarak belirlenen "Arılar" ile ilgili araştırma-inceleme çalışması; proje ...
-
Gülbahar KUŞ SERİN-Toki Mevlana İlkokulu - Fareler hakkında araştırma inceleme Farelerin yaşam alanları, doğa için önemi, neslinin tükenme t...
-
Gerçek Doğa Koruyucuları projesini yaygınlaştırma çalışması olarak projemiz İscehisar Haber sayfasında paylaşıldı. E-twinning projesinin ilç...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder